III Carreira solidaria do Barbanza

Así como quen non quer a cousa, xa vai alá outra carreiriña máis. Xa levo terminadas tres como tres mundos. Quen mo diría... sen dúvida, teño clarísimo que a motivación do Sr. Clemente fai milagros. Como di o outro, “me llena de orgullo y satisfación” ser partícipe deste tipo de eventos, ahora a próxima é “A do Demo” 6,66Km de puro sufrimento, eso é o meu, sufrir, sufrir e sufrirrrr; penso que cos anos estoume volvendo masoca jajajaja!!!
Pensar que podía estar tomando unha birra ben fresca... pero bueno, para que che poñan  unha desas tapas de aceitunas recheas de sucedáneo de pemento con palillos recén usados e cheos de mosquillas daquela terraza cheirosa de alcantarillado...Pensando ben, e mellor ir á carreira, polo menos alí no escenario do crimen pódese atopar un con caras moi coñecidas como foron no día de hoxe os Sres. Fran Olveira, Manuel Lorenzo, Roberto Collazo, David Pérez e Santi Cameán, este último por moito que insistimos o Sr. Clemente máis eu, non quixo lidiar cas fieras, preferiu velo combate dende o trono.

Como non podía ser menos, aquí vos deixo unhas fotos do día de hoxe, sinto non telas con máis compañeiros.
O bo rollo que non falte


Momento pose no medio dos mellores

Momento saída

Momento saúdo

Action!!!

Momento estiramento

Baldado pero contento

A esto é o que se lle chama sudala camiseta





Comentarios

Entradas populares

Donald Trump en Baroña

MANDOLINA NAPOLITANA (construcción - fase 1)

MANDOLINA NAPOLITANA (construcción - fase 3)

Os cans da miña aldea

Sol e candil