Biografía dunha alusión

Sendo franco, non figuraba nos meus plans volver a publicar en Paparroda esta semana, pero parece ser que as redes sociais (aínda que sexa ó caladiño); non deixan de facer o seu traballo. Neste caso, un simple Tweet dun afanado seguidor, foi máis que suficiente para reactivar tal pereza.


Este mediodía facendo referencia ao último post publicado en Paparroda, o usuario de Twitter Anaco @anacO_o tweeteábame o enlace dun artigo verdadeiramente interesante, de título ¿Por qué tenemos miedo a los transgénicos? escrito por Pepo Jiménez.
Teño que dicir que estou totalmente dacordo, e que no último párrafo soubo resumir toda a preocupación que no post “Biografía dun trampolín" eu declaraba. Polo tanto considero oportuno publícalo neste medio para que o coñezan tódolos meus seguidores, tanto os do blog como os das redes sociais.

Chegado a este punto, só me queda dicir un par de cousas. Que estou moi agradecido, e que o mellor amigo, non é aquel que che invita os cubalibres, se non o que se molesta por ti.
Moitas gracias Anaco.

Un forte abrazo.

Aquí vos deixo o texto do párrofo ó que fago mención.

Por todo ello el verdadero problema de fondo debería dirigirse a la industria que patenta, comercializa y juega con el ADN para lucrarse con explotaciones agrícolas abusivas diseñadas solo para producir al máximo en mercados del primer mundo. En la actualidad, la financiación pública para investigación plantas transgénicas es nula, supeditando los avances a los intereses de la iniciativa privada, más preocupada en ganar dinero que en salvar vidas.

Enlace ó artigo completo



Un saúdo.


Comentarios

Entradas populares

Donald Trump en Baroña

MANDOLINA NAPOLITANA (construcción - fase 1)

MANDOLINA NAPOLITANA (construcción - fase 3)

Os cans da miña aldea

Sol e candil