Saída nº 3 - Bexo, ponte de Catoira, Leiro, Rianxo e para a casa



Onte a noitiña, xunteime para tomar uns grolos de viño novo cuns vellos amigos, que por “aches” ou por “bes”, facía tempo que non coincidiamos, pero unha vez máis quedou claro  en sentencia firme que na taberna todo é palabrería, moito bla, bla, bla e poucos feitos, si!  Sorprendente! pero cada cal máis entendido, cada un que abría a boca era para superar o disparate do anterior, entre todos dominábamos o “Ibex 35” de lo lindo,  pero polo de pronto hoxe á mañanciña as cousas cambiaron, a hora de partir, o amigo Lorenzo (o que onte levaba a voz cantante, o que tanto barullaba)  nin por asomo apareceu, onte todo era “eu aquí”, “eu alá”, “eu fago”, “eu deixo de facer”,  todo un alarde de alabanzas e conquistas, que visto o visto, como din os de Cáceres: “agua de borrajas”. O que de verdade me sorprendeu foi o Sr. Celsius que a altura de Boiro empeñouse en quitar grados, grado para aquí, grado para alá... que antes de chegar a Taragoña  xa casi estábamos a pre, máis ben a “xe” de conXElado, buffff!  vaia auga neve caeu cando pasei por Cespón, en Bexo non sentía os pes, nin plátano de Canarias, nin barrita enerxética nin oito cuartas, o perro chaparrón que caeu, obrigoume a determe debaixo do viaduto da autovía o que provocou un ascenso de clasificación, pasando a un nivel superior chamado superconxelado, pero iso si, hai que darlle a razón o refraneiro español “Sarna con gusto non pica”. Ben, a todo isto, hai que ter en conta que unha vez máis a doce, apaixonante, melancólica  e incesante amiga fiel que teño, cumpriu co seu deber, “chover”.

Catro furtivos apañando un puñado de ameixas en praia Xardín







Momento plátaning

Viaduto para o AVE en Catoira, unha verdadeira mole
Ruta - 3

Comentarios

Entradas populares

Donald Trump en Baroña

MANDOLINA NAPOLITANA (construcción - fase 1)

MANDOLINA NAPOLITANA (construcción - fase 3)

Os cans da miña aldea

Sol e candil