MANDOLINA NAPOLITANA (construcción - fase 10)

Caprichos para unha privilexiada!

Tódolos instrumentos están en contínua evolución, pero a mandolina napolitana xa dende os seus inicios, foi un instrumento precioso, encántame! Para a súa construcción utilizo técnicas actuáis, pero eso sí, procurando conservar a esencia de antaño, e siga sendo radicalmente idéntica ao seu inicio na Edade Media, cando era un instrumento codiciado por juglares e trovadores. Na actualidade está en franco desuso, utilizada só por tunos, comparsas e rondallistas, para que disfruten uns poucos, aínda que esto do disfrute é moi relativo, se non que llo pregunten ao pobo de Aguiño cando asiste a calquera dos múltiples concertos que a súa rondalla ofrece de balde. 

Sempre que poido vou os concertos que a Rondalla de Aguiño ofrece polo mundo adiante, actúe onde actúe, a experiencia é fascinante, pero cando o fan aquí en Aguiño, paréceme bochornoso o espectáculo dos ointes, unha mistura de móbiles sen apagar, atendendo máis ao WhatsApp que outra cousa e o ruxe ruxe das vellas arreglando a vida dos veciños, é algo que me supera. 
Odiosa a xente esta que lle presta atención a todo excepto ao que ten que atender.
Sinceramente, parecen energúmenos poseidos.

Aquí vos deixo case 40 fotos, a modo ilustración de distintas partes desta fase. Que as disfrutedes!



Pasiño a pasiño, chegou o turno do diapasón, un diapasón negro como o cu do pote. 










Incrustacións de nacar procedentes de China, traídas por o Marco Polo actual.




Algún traste ten que ser o primeiro aínda que vaia en segunda posición, a separación entre eles é conforme a un tiro de 359mm.



Tanto o puente como o diapasón son de ébano, dúas pezas clave na calidade do son. Non quero pensar no que queda por pulir.


A exclusividade deste puente, conleva a un diseño propio e único no mundo  enteiro. A ver o que sae de aquí!














Como podedes ver, para o encolado do puente utilizo o sistema tradicional chino, canas para facer un traballo de perlas.



Istes ósos de pura tenreira galega (idénticos aos que usaba o mesmísimo Stradivarius) son para confeccionar tanto a selleta como a cejuela.



O que menos pensa o carniceiro cando lle pido estes ósos, é que son para tal fin, aínda que con este frío que fai, unha sopiña ao toque de fémur tampouco viría mal.









Así pulía, así, así.













Comentarios

Entradas populares

Donald Trump en Baroña

MANDOLINA NAPOLITANA (construcción - fase 1)

MANDOLINA NAPOLITANA (construcción - fase 3)

Os cans da miña aldea

Sol e candil